Twitter’da Marka İmajını Nasıl Güçlendirirsiniz?

webtures_blog_banner

Twitter; çok fazla kullanılan ve ciddi paylaşımların yapıldığı bir alandır. Bu platformu kullanarak markanızın reklamını yapabilirsiniz. Üstelik twitter, kullanıcılara sunduğu hizmetler ve araçlar ile etkileşimi arttırmak konusunda oldukça fazla kolaylık sağlıyor. Twitter, ciddi bir sosyal medya platformu olduğu için marka imajınızın prestij sahibi olması gerekiyor. Twitter giriş yaparak ve markanız ile ilgili kaliteli paylaşımlar yaparak etkileşim sağlayabilirsiniz fakat bunlar yeterli değildir. Peki marka prestijinizi arttırmak için neler yapmalısınız?

Twitter Marka İmajı

Markaların tüketicilerle etkileşim kurmak ve istedikleri mesajları iletmek için kullandıkları sosyal mecralardan biri olan twitterda tutarlı bir marka imajı oluşturmak oldukça önemli. Twitter marka imajı oluşturulurken dikkat edilmesi gereken bazı şeyler var:

  • Twitter hesabınızın adını markayla uyumlu seçin
  • Kullanıcı adınızı kesinlikle değiştirmeyin
  • Marka dilinin aynı ses tonunda olmasına dikkat edin
  • Twitter içerikleriniz için özel stratejiler geliştirin
  • Hedef kileye uygun etkileşimlerde bulunun
  • Twitter’daki tartışmalı yorumlardan uzak durun
  • Etkileşim kurduğunuz kullanıcıları dikkatli seçin
  • Düzenli olarak uygun zamanlar tweet atın
  • Twitter hesabını diğer pazarlama kanallarına entegre edin
  • Twitter hesabınız web sitenizle uyumlu olsun

Marka imajınızı yukarıdaki kriterlere uygun olacak şekilde revize etmeyi unutmayınız.

Kullanıcı İsmini Dikkatli Seçin

Kullanıcı isminiz markanızın hedeflerini ve amaçlarını yansıtmalıdır. Orada bireysel değil markayı temsil edeceğiniz için doğru bir kullanıcı adı seçmelisiniz. Ayrıca bu kullanıcı ismini bir daha değiştirmeyin. Sürekli değişen kullanıcı isimleri marka algısını değiştirir ve kullanıcılar da güvensizlik oluşturur.

İçerik Paylaşımlarına Önem Verin

Markanızın amaçları, hedefleri, vizyon ve misyonuna uygun içerikleri üreterek bu mecrada paylaşmaya özen göstermelisiniz. Yani kısaca içeriğiniz temsil ettiğiniz markanın dokusunu birebir yansıtmalıdır.

Hesap Hareketlerine Özen Gösterin

Bu platformda favorilerinize eklediğiniz ve retweet ettiğiniz paylaşımlar kullanıcılar tarafından görülecektir. Bu sebeple bu konuda sorumluluk sahibi olmalısınız. Siyasi içerikleri ve politik sloganlar ile ilgili etkileşimde bulunmamaya özen göstermelisiniz. Ayrıca markanızın içeriği ile uyumlu olmayan paylaşımları beğenmeniz ya da retweet etmeniz twitter takipçi sayınızı düşürebilir.

İçeriklerinizi Belirli Aralıklar İle Yayınlayın

İçeriklerinizi günün belli saatlerinde yayınlamalısınız. Takipçilerinizin profilini iyi analiz ederek onların hangi saatler aralığında aktif olduğunu düşünüyorsanız o saatler arasında paylaşım yapmak stratejik olarak doğru olacaktır. Ardı ardına ve sürekli olarak paylaşım yapmak takipçilerinizi sıkacağı için takipçi sayınızda düşüş olabilir. Düzenli aralıklar ile paylaşım yapmak hem kullanıcıların ilgisini yoğun tutacak hem de markanızı hatırlatmaya imkan verecektir. Dini ve milli bayramlar, sevgililer günü, yılbaşı, anneler günü ve babalar günü gibi özel günlerde de bu güne ilişkin bir paylaşım yapmanız gerekir. Toplumun önemsediği bu günlerde onları hatırlamak kullanıcıların markanıza olumlu duygular beslemesine sebep olacaktır.

Görsel Seçimlerinizi Özenle Yapın

Marka hesabınızın profil ve kapak fotoğraflarını marka temsili doğrultusunda seçmeniz gerekir. Ayrıca içerik paylaşımı yaparken eğlenceli ve estetik görseller paylaşmayı da ihmal etmeyin. Hesabınızı görseller ile hareketlendirirek dikkatleri üzerinize çekebilirsiniz.

Twitter’da Marka İmajını Nasıl Güçlendirirsiniz? İle Benzer Yazılar

hg

FBA (Fulfillment By Amazon), Amazon’un satıcılar için sunduğu bir depolama ve sevkiyat hizmetidir, bu hizmet sayesinde satıcılar, ürünlerini Amazon’un lojistik ağına teslim eder ve Amazon, ürünlerin depolanmasından, paketlenmesine, sevkiyatından müşteri hizmetlerine kadar tüm süreçleri yönetir. Bu model, hem yeni başlayanlar

google-gemini-nedir

Yapay zeka dünyası hızla gelişmeye devam ederken, Google da bu alandaki liderliğini pekiştirmek için yeni bir hamle yaptı: Google Gemini. Peki nedir bu Google Gemini? Neler yapabilir ve nasıl kullanılır? Bu yazıda, Google Gemini’nin tüm detaylarını inceleyeceğiz. Google Gemini, yapay

Sinan Gergöy

crm nedir

CRM, müşteri ilişkilerinin yönetilmesi anlamına gelir ve işletmelerin müşteri verilerini, etkileşimlerini, ve müşteri ile olan ilişkilerini yönetmelerine olanak tanır. CRM yazılımları, şirketlerin müşteri memnuniyetini artırarak, satışları ve verimliliği maksimize etmelerine yardımcı olur. Bu sistemler, işletmelerin müşteri veritabanlarını merkezi bir sistemde

Sezi Yazgan

loader