Dijital Pazarlama - Sayfa 2

Dijital pazarlama ile internet üzerinde ilgili kitleye ilgili ürün ve hizmeti en etkili şekilde ulaştırma stratejilerini öğrenerek minimum maliyetlerle maksimum geri dönüşler elde edebilirsiniz. Dijital pazarlama, online ortamdaki tüm platformlar üzerinden etkili iletişim kurularak yapılan tüm reklam stratejilerini kapsar. SEO, sosyal medya reklamları ve arama motoru reklamları dijital pazarlamanın başlıca tercih edilen kanallarıdır.


2019 Mobil Pazarlama Trendleri

Mobil teknolojiyi yakından takip etmek ve eğilimlerin önünde olmak önemlidir. Bu teknik güncellemeler pazarlamacıların yakından takip etmesi gereken gelişmelerdir. Bu gelişimi takip edebilmeniz için yeni yıl yaklaştıkça mobil manzarasına bir göz atacağız. […]

5 Kolay Adımda Rekabet Analizi Nasıl Yapılır?

Eski kahve kutularından küpeler yapıp pazarlamıyorsanız, sizinle benzer bir ürün veya hizmet sunan başka şirketler de var. Rakipleriniz üzerinde üstünlük sağlamak günlük hayatın bir parçası, ama kendinize sorun. Rakiplerinize üstünlük sağlamaya ne […]

Yandex Metrica Kurulumu İçin İzlemeniz Gereken Adımlar

Yandex Metrica kullanarak, Yandex arama motoru üzerindeki istatistiklerinizi görebilirsiniz. Bu uygulamada yer alan Webvisor sistemini kullanarak da ziyaretçilerin internet sayfanızda yaptıkları hareketleri izleyebilirsiniz. İşte tam olarak bu nedenden dolayı Metrica, e-ticaret sitesi […]

4. SEM ve SMM – Uluslararası Dijital Pazarlama

Önceki yazılar:SEO UX 1. Fizibilite – Uluslararası Dijital Pazarlama2. SEO ve UX – Uluslararası Dijital Pazarlama3. SEO Teknikleri – Uluslararası Dijital Pazarlama Uluslararası web sitenizin yerel web sitelerden üste çıkmasını beklerken hızlı […]

3. SEO Teknikleri – Uluslararası Dijital Pazarlama

Önceki yazılar:SEO UX 1. Fizibilite – Uluslararası Dijital Pazarlama2. SEO ve UX – Uluslararası Dijital Pazarlama Teknik İşaretlemeler Unutmayın. Arama motorlarınızın web sitenizi iyi anlayabilmesi, insanlara daha doğru sonuçlar göstermesini sağlayacağı için […]

2. SEO ve UX – Uluslararası Dijital Pazarlama

Önceki yazı: 1. Fizibilite – Uluslararası Dijital Pazarlama Web site tasarımı ve tasarım özellikleri, kültürel sebeplerle ağır olarak etkilenebilir. Görsellik Her ülkede ortalama kelime uzunlukları ve cümle uzunlukları hesaba katılmalıdır. Örneğin Almanca’nın çok […]

Yükselmeye hazır mısınız?

INSTAGRAM
add Takip Et