E-Ticaret

E-Ticaret ile artık bir sanal mağaza oluşturarak 7/24 lokasyon farketmeksizin insanlara satış yapmak mümkün. E-Ticaret stratejileri sayesinde daha doğru adımlarla her geçen gün büyüyen E-Ticaret dünyasından maksimum kazancı elde edebilirsiniz. Kendinizi E-Ticaret’in derin dünyasında geliştirerek veya bu konuda uzmanlarla çalışarak profesyonel bir şekilde internette markanızı büyütüp online cironuzu arttırabilirsiniz.


E-ticaret Pazarlama Nedir?

Tanım:E-ticaret pazarlaması online bir mağazanın marka ve ürün teklifleri hakkında farkındalığı arttırarak satış yapma sürecidir. E-ticaret için birçok kanallı dijital pazarlama, veri tabanlı ortamda ise geleneksel pazarlama ilkeleri geçerlidir. Bu durum çözüldüğünde […]

Yapay Zeka, E-Ticareti Nasıl Etkiliyor?

Bu yıl herhangi bir dijital pazarlama ya da e-ticaret konferansına katılırsanız, yapay zekanın gündemde olduğunu göreceksiniz. Konuşmacılar yapay zeka hakkında bilgilendirmede bulunuyor, yapay zeka satıcıları satışlarını yapıyor ve katılımcılar ise sadece buna […]

Ölçümlemeniz Gereken E-Ticaret Metrikleri

E-ticaret metrikleri, kullanıcı etkileşiminiz hakkında bazı önemli fikirler sunmaktadır. Doğru bir şekilde kullanıldığı zaman, başarınızı ölçmek ve yeni müşteri kanalları yaratmak adına oldukça faydalı ölçümlerdir. Genellikle yeni online mağaza açanlar neyi nasıl […]

Meta Açıklaması Yazımı ve Önemi

Meta açıklaması, genellikle göz ardı edilen önemli bir SEO bileşenidir. Bu bileşenin göz ardı edilmesinin en temel nedenlerinden biri, insanların meta açıklamaları hakkında tam olarak bilgi sahibi olmamalarıdır. Aslında bu açıklamalar, sizin […]

INSTAGRAM
add Takip Et