Google Adwords Arama Ağı Reklamları 

-Pazar Araştırma Çalışması : Google Adwords ile satmak istediğiniz ürünler ve hizmetler özelinde insanlar ne tarz aramalar yapıyor, bu aramalarda genelde hangi anahtar kelimeleri ya da anahtar kelime öbeklerini kullanıyor.

-Rakip Analizi Çalışması : Rakipler güncel olarak hangi anahtar kelimelere reklam çıkıyor, bu anahtar kelimelerle eşleştirdikleri reklam metinleri hangileri, ne şekilde onların üstüne çıkabiliriz.

-Anahtar Kelime Çalışması : Pazar ve rakipler üzerinden belirlenen anahtar kelimelerin, birbirleriyle ilgili olanların gruplar halinde bir araya getirilmesi.

-Kampanya ve Reklam Grupları Çalışması : Kategori ve ürün bazında ilgili kampanyalar ve reklam grupları oluşturulması ve her reklam grubu için ilgili yönlendirme sayfalarının belirlenmesi.

-Reklam Metinleri Çalışması : Belirlenen ürün, anahtar kelime ve reklamların yönlendirileceği sayfalar ışığında reklam metinleri yazılması.

-Negatif Anahtar Kelime Çalışması : Anahtar kelimeler özelinde ilgisiz aramalar var ise (ne, nedir, nasıl yapılır) bu arama öbeklerinin belirlenerek negatif anahtar kelime olarak eklenmesi.

-Çapraz Negatif Anahtar Kelime Çalışması : Çapraz negatif anahtar kelime çalışmasında, aynı kategori ya da üründe farklı reklam gruplarına özel negatifleme çalışması. (Kadın, çocuk ve erkek ayakkabı reklam gruplarında erkekte kadın ve çocuk, kadında çocuk ve erkek gibi)

-Search Query Optimizasyonu : Günlük olarak arama terimleri raporu, her reklam grubu ve her kampanya için ayrı ayrı incelenerek yeni trendlere göre anahtar kelimeler belirleme, ilgisiz aramaların negatiflenmesi.

-Anahtar Kelime Cpc Optimizasyonu : Günlük olarak anahtar kelime cpc’lerinin takibi ve reklam sıralamasına göre teklifleri arttırarak ya da azaltarak sıralamada yükselme ya da sıralamayı koruma.

-Analytics Optimizasyonu : Google Analytics verilerine dayanarak kullanıcıların hangi saatlerde etkin olarak arama yaptığı, hangi lokasyonlardan daha çok arama yaptığı, hangi cinsiyette oldukları ve hangi cihaz üstünden(mobil-tablet-desktop) siteye eriştiği gibi veriler incelenerek bu verilere özel teklifler oluşturulması.

-Açık Arttırma Bilgileri Optimizasyonu : Adwords Auction ile rakiplerimize göre gösterim payımızı ve sayfanın üst kısmında çıkma oranımızı inceleyerek yükseltme çalışmaları.

-Raporlama : Haftalık ve aylık olarak detaylı raporlama yapılması. Maliyet, trafik, dönüşüm, anahtar kelime sıralamaları, ortalama cpc ve diğer veriler kullanılarak özel raporlar oluşturulması.

Google Adwords Remarketing Reklamları

-Banner Belirleme Çalışması : Ürünlere ve hizmetlere dayalı olarak kategorilere, özel kampanyalara yönelik banner için içerik oluşturularak hazırlatılmasının istenmesi. Google’ın izin verdiği reklam boyutları ve bu boyutların hangilerinin daha çok kullanıldığına yönelik çalışmalar yapılıp bilgi verilmesi.

-Remarketing Listeleri Çalışması : Google Analytics üzerinden; tüm kullanıcılar, satın alma yapan kullanıcılar, satın alma yapmayan kullanıcılar, sepetine ürün ekleyip daha sonra satın alma yapmayan kullanıcılar, ayakkabı kategorisine gelen kullanıcılar, gömlek kategorisine gelen kullanıcılar, ayakkabı kategorisine gelip satın alma yapmayan kullanıcılar gibi çok yönlü remarketing listelerinin oluşturulması.

-Remarketing Kampanyaları Negatif Yerleşim Çalışması : Reklamlarımızın çıkmasını istemediğimiz; oyun, müstehcen, bahis, video içerik ve mp3 indirme sitelerinin belirlenerek negatif yerleşim olarak eklenmesi.

-Dinamik Remarketing Reklamları Çalışması : Kullanıcıların gezdiği ürünleri dinamik olarak ürün adı fiyatı ile gösteren dinamik reklamları oluşturma çalıması.

Google Adwords Yerleşim Hedefli Görüntülü Reklamlar

-Yerleşim Belirleme Çalışması : Web sitesi ile ilgili; blog, içerik ve haber siteleri belirlenerek ayrı ayrı gruplar oluşturulması.

-Yerleşimlere Özel Görüntülü Reklamlar Çalışması : Marka bilinirliğini arttıracak özel metinler hazırlanıp, bu metinlerin görselleştirilmesi ve ilgili sitelere reklam çıkılması.

Google Adwords Anahtar Kelime Hedefli Görüntülü Reklamlar

-Anahtar Kelime Belirleme Çalışması : Web sitesi ile ilgili blog, içerik ve haber sitelerinin belirlenmesi ve bu sitelerde geçen anahtar kelimelerin listelerinin çıkarılması.

-Yerleşimlere Özel Görüntülü Reklamlar Çalışması : Belirlenen anahtar kelimeler reklam gruplarına ayırılarak bunlara özel bannerların yayına alınması.

Google Adwords Merchant Center Reklamları

-Merchant Center Panel Kontrolü : Merchant Center panelinde ürünlerin kontrolü yapılarak, hatalı yada eksik açıklama girilen ürün var mı belirlenmesi, ekstra olarak hangi özelliklerin eklenmesi gerekir bu konuda çalışmalar yapılması.

-Merchant Center Reklamları Oluşturma : Feedleri eklenen ürünleri Adwords panelinde ayrı ayrı hedefleyerek ürün listeleme reklamlarının yayına alınması. Her ürün için ayrı teklif belirlenmesi.

-Açık Arttırma Bilgileri Optimizasyonu : Adwords Auction ile rakiplerimize göre gösterim payımızı ve çakışma oranımızı inceleyerek optimizasyonlarının yapılması.