Sorularla SEO

SEO sektöründe bulunan uzmanlardan gelen farklı kategorilerdeki soruları Webtures tecrübesiyle yanıtladık. Sektöre girmeyi planlayan herkesin mutlaka okuması gereken Sorularla SEO 29. baskısını çıkarttı!

Sorularla SEO

Bu kitap size SEO konusunda neler öğretecek?

Sorularla SEO kitabı, sektöre yeni giren veya sektörde görev yapan uzmanların ilerleyen aşamalarda yaşayabileceği sorunlara yönelik çözümler öğretmektedir. Ayrıca daha önce duymadığınız birçok konuda bilgi sahibi olmanızı sağlayacaktır.

Created with Sketch.

Site İçi SEO

Web sayfanıza gelen kullanıcıları ve robotları nasıl memnun edebilirsiniz? Site içi kriterlerle ve içerik kalitesi ilgili her detayı sizin için hazırladık.

Created with Sketch.

Site Dışı SEO

Google’nin güncellenen algoritmaları ve tecrübelerimize göre dış SEO etkisini azaltırken iç SEO çalışmalarının önemi artıyor. Günümüzde backlink kavramının anlamı nasıl değişiyor, backlink edinirken dikkat edilmesi gereken etmenleri kaleme aldık.

Created with Sketch.

SEO'yu Etkileyen Faktörler

Site içi ve dışı SEO’yu etkileyen faktörlerin haricinde alan adı ve barındırma sıralamalarımızı etkileyen sinyallerdir. Domain ve hosting bazında dikkat edilmesi gerekenler ve bilinmeyenleri kitabımızda bulacaksınız.

Created with Sketch.

Uzmanlık Soruları

Kendinizi değerlendirebileceğiniz veya işe alımlarda kullanabileceğiniz detaylı cevapları ile birlikte SEO testi kitabımızın içerisinde yer alıyor.

Sorularla SEO Kitabı Yazarları Hakkında

Kaan Gülten

SEO alanındaki çalışmalarına 2007 yılında başlayan Kaan Gülten, sektöre 2009 yılında Seohocasi.com sitesiyle aktif olarak giriş yapmıştır. İlk kitabı "Uzmanından SEO" sektörün ve yayınevinin en çok satan ünvanını almış, SEO hakkındaki makaleleri ve kitabıyla sektörde büyük bir bilgi açığını doldurmayı başarmıştır. İkinci kitabı Sorularla SEO ile birlikte de şu anda toplamda 54.000 adet satış rakamına ulaşarak önemli bir başarıya imza atmıştır. 2011 yılında Webtures şirketini kuran Gülten, son 6 yıldır 35 kişilik ekibiyle birlikte birçok markaya SEO, dijital pazarlama ve UX hizmetleri vermektedir.

Sıfırdan 35 kişilik bir ekibe ulaşan bir girişim olarak Webtures, aynı zamanda yatırım almadan başarıya ulaşan nadir örneklerden bir tanesidir.

Kaan GÜLTEN
CEO @ Webtures
Erhan KOLCİ

SEO ile tanışma dönemi lise ve üniversite yıllarında olsa da, ilk SEO deneyimini üniversiteden mezun olduktan sonraki çalışma dönemlerinde gerçekleştirmiştir. İlk dönemlerinde çalıştığı sektörlerde bir süre yazılımsal projelerde yer aldığı için daha çok site içi SEO temellerine yoğunlaşmıştır. 2014 yılında ise uzun süredir takip ettiği Webtures ekibine dahil olmuştur. 2014 yılından bugüne halen Webtures’de çalışmalarılarını sürdüren Kolci, SEO çalışmalarının yanı sıra hızlı bireysel gelişimi ile ekip yöneticiliğine kadar yükselmiştir. Bu süre içerisinde 450+ projede proje yöneticisi olarak yer almış ve SEO çalışmalarında ciddi başarılara imza atmıştır. Ayrıca şirket içi ve şirket dışı eğitimlerle birlikte “Canonical Tag”, “Featured Snippets” ve “Google Maps Listing” konularında eğitimler vermiştir. 2018 yılında 28. baskıya ulaşan Sorularla SEO kitabının yazarlarından biridir.

Erhan KOLCİ
SEO Manager @ Webtures

Uzmanından SEO

Webtures ve Seohocasi.com’un kurucusu Kaan Gülten’in tecrübe ve deneyimleriyle, bilinmeyenleri ve öngörüleri ile SEO’yu öğrenmeye hazır mısınız? SEO sektörünün ilk kitabı 34. baskısı ile aranızda!

İncele
Sorularla SEO

Sorularla SEO

Sektördeki birçok uzmanın algoritmaları yorumlama, Google’ın bakış açısı ve gelişim süreciyle ilgili vizyonu öğrenme noktasındaki ihtiyaçları doğrultusunda gelen sorulara yanıtların verildiği bu kitapta 1. baskıdan 29. baskıya kadar güncellenerek gelmiştir. Google gibi düşünmeyi, çalışmayı ve iş geliştirmeyi öğrenebileceğiniz eşsiz bir kaynak haline gelmiştir.

Yükselmeye hazır mısınız?

INSTAGRAM
+ Takip Et