Anasayfa Kullanıcı Deneyimi (UX) Nedir ?

Kullanıcı Deneyimi (UX) Hedefleri

Kullanıcı Deneyimi Hedefleri

Hedeflediğimiz dönüşümler üzerine stratejiler oluşturularak bu oranları arttırmak için sitede düzenlemeler yapılır.

  • Satış Oranı
  • Mail Toplama Oranı
  • Telefonla Arama Oranı
  • Form Doldurma Oranı

Sitede en çok çıkış yapılan sayfalar analiz edilerek, çıkışların nedenleri tespit edilir ve sayfalarda kullanıcılar için iyileştirmeler yapılır.

Sayfada kalma sürelerini arttırmak için, açılış sayfaları ve kullanıcı kitlesi analiz edilir.

Sitenin yönlendirmeleri ve linkleri optimize edilerek kullanıcı başına düşen sayfa gezinim sayısı arttırılır.

Hedeflere Nasıl Ulaşıyoruz?

01
Kullanıcı Kitlenizi Tanıyarak
Raporlamalar
SİTENİZDEKİ TÜM SÜREÇLERİ GELİŞTİREREK
02
Sitedeki Hataları Gidererek
Hata Tespiti ve Onarımlar
03
Sitenizdeki Tüm Süreçleri Geliştirerek
Site İçi Optimizasyon ve Geliştirmeler

Kullanıcı Deneyimi (UX) Analizleri

Heatmap (Isı Haritası) Analizi

Ziyaretçilerin sitede en çok gezindiği, baktığı ve tıkladığı bölümleri analiz edip; vakit kaybettikleri, problem yaşadıkları noktaları düzenliyor ve siteyi binlerce ziyaretçi gözünden görüyoruz. Bu sayede sitedeki dönüşüm butonlarını, yararlı linkleri ve reklamları en doğru yere konumlandırıyoruz.

KULLANICI DENEYİMİ ANALİZLERİ

Form Testi

Ziyaretçilerin yeni üyelik alırken, hesaplarına giriş yaparken ve sitedeki iletişim formlarını kullanırken karşılaştırdıkları zorlukları ısı haritası ile gözlemleyerek minimuma indiriyor ve bu sayede yeni üye ve kullanıcı sayılarını arttırıyoruz. Formlardaki her kutunun tıklanma oranlarını inceleyip, kullanıcıyı caydıran bölümlerde düzeltmeler yapıyoruz.

Form Testi

Scrollmap Analizi

Kullanıcıların sayfalarda ne kadar aşağı indiğini, hangi sütunların dikkat çektiğini tespit etmemiz site elementlerini doğru konumlara yerleştirmede yardımcı oluyor. Sitenizdeki yoğun içerikli sayfalarda kullanıcıların dikkatinin nerede dağıldığını bulmak ve düzeltmek; kullanıcı deneyimini yükselterek içeriklerin okunma sürelerini arttırıyor.

Scrollmap Analizi

Kullanıcı Kayıtları Takibi

Kullanıcıların siteniz üzerindeki gezintilerini kayıt altına alarak; fare hareketlerini, odaklandıkları bölümleri ve gözden kaçırdıkları kısımları tespit edip, kullanıcı bazlı bireysel çözümler sunuyor ve genel tüm kullanıcıların serüvenlerini optimize ediyoruz.

FORM ANALİZİ

Acıbadem : UX incelemesi ile hasta kayıt formu dönüşümleri %44.7 artış gösterdi

Yaptığımız analizler soncunda, Acıbadem Landing Page ziyaretçilerinin %15'inin footera kadar scroll down yaptığını tespit ettik. Ancak Bu %15'lik ziyaretçilerin de sitenin en altında yer alan test ve formu %85 oranında kullandığını tespit ettikten sonra formun konumlandırmasıyla ilgili değişikliklere başlanmıştır.

Birkaç farklı aşamada konumlandırma test edildikten sonra, formun maksimum görünürlük alan "above the fold" konumuna yerleştirilmesiyle hasta kayıt oranlarında %44.7'lik bir artış sağlanmıştır.

Kullanıcı Deneyimi (UX) Blogu

Diğer Hizmetlerimize Göz Atın

Arama motorlarında ilk sırayı almaya ve performans pazarlaması ile maksimum görünürlüğe ulaşmaya ne dersiniz? Diğer hizmetlerimize de göz atabilirsiniz.

SEO (Arama Motoru Optimizasyonu)

SEO Sitenizin sektörel kelimelerde üst sıralarda yer alıp daha fazla ziyaretçi ve müşteri elde etmenizi sağlayan yatırım maliyeti en düşük ve ticari geri dönüşü en yüksek dijital bir reklam stratejisidir.

İnceleyin

SEM (Arama Motoru Pazarlaması)

SEM Arama Motoru Pazarlaması ve Sosyal Medya Pazarlaması ile birçok reklam modelini kullanabilir, özel hedeflemeler yapabilir, hedef kitlenize ulaşarak işletmenizin verimini artırabilirsiniz.

İnceleyin

Yükselmeye hazır mısınız?