Gazete
1836
1954
TV / Radyo
1970
2006
Lovemark
Dijital Medya

2013 internet reklamcılığı harcamaları ilk kez gazete reklam harcamalarını geçti. Henüz o yıllarda TV reklam harcamalarının yarısını oluştursa da 2017 yılında internet reklam harcamaları TV reklam harcamalarını da geçti.

Yapay Zeka
2019
2024
Lovemark Marketing
2025

Lovemark Marketing

Günümüz teknolojileri ile dijital reklamların görüntülemesi, erişimi, tıklaması, satışa dönüşme oranı gibi birçok istatistiği görüp ölçebiliyoruz. Peki ya reklamınızı gördükten sonra satın almasa da size dair ürün ve hizmetleri sosyal medyada paylaşma oranını, arkadaşına tavsiye edip satın aldırma oranını, aylar sonra gelip satın alma oranını...

Günümüz teknolojilerini unutun, markanızın duygularına yatırım yapın! Kendinizi Test Edin
01 // Nedir?

Dijitalleşmeyin Duygusallaşın!

Dijitalleştikçe duygularını kaybeder oldu insanoğlu! Duygusal tepkilerimizin yerini emojiler aldı, hislerimiz hissizleşti, iletişimler dijitalleşti. Dijital pazarlamayı "insan" olmanın özünü yaşayarak kurguluyoruz, Lovemark Marketing ile Duygusal Bir Dijital Gelecek Sunuyoruz!

Başlayalım
LoveMark'ı çok seveceksiniz ♥
"En iyi pazarlama şirketin hayranları tarafından yapılan pazarlamadır.. "
Philip Kotler
02 // Nasıl?

Pazarlamadaki Yeni Güç

Karakteriniz Kimliğiniz

Her markanın bir karakteri olmalıdır. Ancak bu şekilde, duygu bu karakter ile örtüşerek insanlarla gerçek bir iletişim kurulabilir.

Hedef Kitle Duygusu

Hedef kitlelerinizi duygularınıza göre gruplandırmak, onlarla en iyi bağı kurmak adına son derece önemlidir.‍‍‍

Zaman, Mekan, İmkan

Her platformun kullanım amacı ve motivasyonu farklıdır, Platformun amacına uygun, zamana ve motivasyona yönelik bir kurgu gerekir.

Markanızdan Daha Fazlası!

Ekibiniz

Siz ve ekibiniz markanızın sahip olacağı duyguları en iyi taşıyan gerçek karakterlerdir. Başrolü birlikte paylaşacağız.‍‍‍

Müşterileriniz

Deneyimlemiş bir müşterinin duygusu en büyük değerlerin daha da üstündedir.

"Duygunun yanında akıl daima adi kalır."
Honore de Balzac

Siz fiyatınız için mi tercih edilmek isterdiniz yoksa markanız için mi?

  • Sosyal medyada bir görseli beğenmemizi, yorum yapmamızı, paylaşmamızı sağlayan duyguların bir oluşum temeli var.
  • Bazen fiyatı önemsemeden satın almamızın bir nedeni var.
  • Bazen bir markayı kendimizle özdeşleştirmemizin bir gerekçesi var.
  • Bazen en yüksek bütçeli reklamların bile cezbetmemesinin bir sebebi var.
  • Tüm bu kararlarımızdaki değişimin bir cevabı var : Lovemark Marketing!
Tüketicilerin %45’i güven duyduğu, %25’i ise en iyi fiyatı veren kanaldan ürününü aldı.‍‍‍
Kaan Gülten

Ölçümlenemeyecek
her yatırım vizyon işidir

Bir reklam kampanyasının tıklanma oranı, görüntülenme oranı, satışa dönüşme oranı ve dönüşüm başı maliyeti ölçebilirsiniz. Ancak pazarlamanızdaki görselin, kullanılan dilin, renklerin ve iletişim şeklinin karşı tarafa verdiği güven duygusu, keyif hissi, yarattığı cazibeyi ve bıraktığı hayranlığı ölçemezsiniz. Ölçümlenebilecek her yatırımı bırakın diğerleri yapsın, sizler de bir yandan yapabilirsiniz. Ama asıl büyümeyi ölçümlenemeyecek olana, yani duygu ve hislere yatırım yaparak yakalarsınız. Bu yüzden, "ölçümlenemeyecek her yatırım vizyon işidir"

Kaan Gülten

Webtures CEO

Yapay Zeka Dijitali De Değiştirecek

Yapay zeka her alanda olduğu gibi dijitalde de yıkıcı bir etkiyle hayatımıza giriyor olacak. Ancak yapay zeka geçmişteki birçok veriden yola çıkarak geleceğe yönelik bir öngörüde bulunur. Tamamen sayısal ve istatistiki bir yol izler. Ancak duygular, rakamlar gibi net ölçülemez. Bazen bir duygusal değişimin etkisi yıllar sonra ortaya çıkabilir. Bu sebeple lovemark marketing yapay zekanın dijital pazarlamadaki dönüşümde etkisini gösteremediği belki de tek alan olarak kalacak.

Yapay zeka veriye odaklanır,
lovemark marketing duyguya...
Kalpleri Fethetmeye Hazır Mısınız?

İnsanlar ne söylediğinizden çok ne hissettirdiğinizi hatırlar. Müşterilerinizin ürünlerinizi pazarlayacağı bir süreci inşa etmenin tek yolu Lovemark Marketing'dir.

Hazırım
INSTAGRAM
add Takip Et