Anasayfa Online İtibar Yönetimi
Online İtibar Yönetimi

ONLINE İTİBAR YÖNETİMİ

Yüksek profilli bireyler ve şirketler için sosyal profiliniz en değerli varlığınızdır. Bir CEO iseniz, arama sonuçlarınız potansiyel müşterilerin kararlarını etkileyecektir. Bir politikacıysanız, sosyal profiliniz, kurucuların görüşlerini şekillendirmede çok önemlidir. Webtures, inşa etmek için çok uğraştığınız bu online itibarı geri getirmenize ve korumanıza yardım edecek.

Olumsuz bir inceleme, olumsuz bir yargı, bir krizle karşı karşıya kalmanız durumunda veya yalnızca beklenmedik şeyleri engellemek istiyorsanız, profesyonel bir online itibar düzenleme ekibinden yardım istemek sizin için en etkili seçenektir. Sosyal izleniminizi ve arama sonuçlarınızı kontrol edin. Profilinizi, özel hedeflerinize göre şekillendiriyoruz.

İtibar yönetiminin neden bu kadar değerli olduğu, onu iyileştirmek için neler yapabileceğiniz ve kaynaklara göz atarak şimdi ve gelecekte saygınlığınızı korumak için atabileceğiniz adımlar hakkında daha fazla bilgi edinin.

ONLINE İTİBARINIZ NEDEN ÖNEMLİDİR?

İtibarınız, olumsuz bir arama sonucunun sizin veya markanızın dışarıdan görünümünü önemli ölçüde değiştirdiği için günümüz dijital dünyasında her zamankinden daha fazla önemlidir.

  • İŞ ANLAŞMALARI
  • İŞ ORTAKLIĞI GELİŞTİRMEK
  • KAMU GÖREVİ İÇİN ÇALIŞMAK
  • İŞLETMENİZİN YORUMLARINA BAKAN MÜŞTERİLER
  • YENİ MÜŞTERİLER ÇEKME
  • KARŞILAŞTIRMALI ALIŞVERİŞ
  • ÜNİVERSİTEYE BAŞVURMAK
  • İŞ KURMAK
  • İŞ ARAMA
  • RÜTBE/ZAM İSTEĞİNDE BULUNMA
  • İŞ ARKADAŞLARIYLA BAĞLANTI KURMA
  • RÖPORTAJ

NE ZAMAN ÖNEMLİ OLUR?

Online saygınlığınızın önemli olduğu belirli zamanlar vardır ve bu itibarın korunması için belirli bir çaba gerekmektedir. İyi bir itibara her zaman ihtiyaç duyulabilir. İyi bir itibarın çok önemli olduğu bazı anlar:

İtibar Ne Zaman Önemlidir
İtibar Balon Başlık

ONLINE İTİBAR SORUNLARI, İŞ ARAYANLARA ZARAR VEREBİLİR.

ABD'li şirketlerin %92'si adayları online olarak seçip işe alıyor. Başvuranların %34'ü online itibar problemlerinden dolayı işi alamıyor. Facebook, kolejlerin %82'si için tercih edilen bir işe alma aracıdır ve kolejler, potansiyel öğrencileri online olarak araştırmaktadır. İnternette yer alan bilgilerin çoğu o insanların hayatlarından kesitlerdir ancak bazıları beklenmedik bilgiler verebilir. Ağ kurma veya yeni müşteriler çekme gibi amaçlarda ise bu araç daha sürekli bir temel üzerine kurulmuştur. Bu nedenle, nasıl bir hayata sahip olursanız olun, online itibarınızın olumlu olmasını sağlamanız önemlidir.

ONLINE KAYDINIZ KALICIDIR (YANİ SONSUZA KADAR)

Olumlu bir online itibara acil bir ihtiyaç duymuyorsanız önemli değil. Bir gün mutlaka ihtiyaç duyacaksınız. Bu yüzden, yer verdiğiniz bilgilere ve başkalarının bulması için bıraktıklarınıza dikkat etmeniz önemli. İnternet hızlı bir şekilde ilerledikçe yer alan bilgileri unutmak tam aksine inanılmaz derecede yavaş. 10 yıldan öncesine ait haberler veya haksız bir fotoğraf, arama motoruna göre önemliyse Google sonuçlarınızın ilk sayfasında görünebilir.

İnternette neredeyse tamamen kalıcı içerik oluşturan araçlar da vardır. Önbelleğe alma ve Wayback Makinesi ile şimdiye kadar online olarak gönderilen içerikler kaydedilir ve biri ararsa hızlı bir şekilde bilgiye sahip olabilir.

Sosyal medya içeriğiniz aranabilir olabilir; bu da bu özelliklerin zararlarından ziyade yararlarına odaklanırsanız olumlu bir şekilde kullanabileceğiniz anlamına gelir. Önleme, yanıt verme ve olumlu online itibar oluşturma ile yolunuza çıkan engelleri ortadan kaldırabilirsiniz.

ONLINE İTİBAR YÖNETİMİ HAKKINDA BİLMEDİĞİNİZ 5 ŞEY

İtibar yönetimi ilk on Google sonucunu yönetmekten daha fazladır. Bir markanın veya kişinin online görüntüsünün zedelenmesi için sayısız yol vardır.

Arama Motoru İtibar Yönetimi Nedir?

Dijital pazarlama referanslarının pek çoğu online itibar yönetimi endüstrisinden ve sektörde sosyal medya denetimi, topluluk yönetimi ve etkileyici iletişim gibi çeşitli hizmetler sunan şirketlerden söz etmektedir. Çoğu zaman arama motoru itibar yönetimi online itibar yönetimiyle karıştırılır veya aynı kategoriye atılır.

SERM (Search Engine Reputation Management) Nedir?

Arama motoru itibar yönetimi online itibar yönetiminin bir alt kategorisidir. Uygulayıcılar tarafından üç temel alanı ifade eder. 1.Google otomatik tamamlamanın sebep olduğu itibar sorunları 2. İlk SERP aramasında ortaya çıkan negatif sonuçlar 3. SERP’lerin altında yer alan Google önerilerinin olumsuz çağrışımlar yaratması Bunlar öncelikli olarak arama motorlarının Google tarafından neden olduğu itibar sorunları arasında en çok görülenleridir. Bu sonuçlara göre pek çok hayat ve kariyer olumsuz yönde etkilenmiştir. Çünkü; kamuoyu Google algoritmasının özerkliğinden ve filtrelenmemiş olmasından dolayı etki altına alınır. Google’ın ortaya koyduğu araştırmalar insanların sayıların doğruluğuna inandığını gösterir. Otomatik tamamlama sisteminde Google’ın sorguyu otomatik olarak nasıl tamamladığını görmek için kullanıcıların yeni bir ‘ego sörfü’ formu oluşturmaları gerekir. Bu durum başkalarının sizi nasıl gördüğüne ilişkin bilgi verir. Araştırmacılar 2014 yılında New Media Society dergisinde yayınlanan çalışmada arama motorlarını en çok kullanan kişilerin diğer insanlara daha fazla güven duyduklarından bahseder. Bunun bütünlüğe ilişkin bir yer yaratma çabasının olduğu yazılmaktadır. Sosyal medyada influencerlar daha fazla ses getirdiği için mesajlar gözden kaçırılabilmektedir. Dolayısıyla Google olumsuz konularla ilgili hafif bir artış kaydettiğinde, bu durum markanıza zarar verebilir. Çünkü gerçeğin tamamen demokratik olduğu düşünülür.

Google Gözündeki İmajını Değiştirebilir Misin?

Yaptığımız şeylerin çoğu Google’ın yeni algoritması Rankbrain için alternatif bilgilerin yeniden oluşturulmasını kapsar. Alternatif içerik oluşturarak ve kullanıcı etkileşimini başlatarak Google’ı müşterilerimiz için olumlu bir şekilde etkileyebilmekteyiz. Bazı çevrimiçi ve çevrimdışı sayfaların bağlantılarını kurmak için SEO tekniklerini kullanırken, SEO ve online itibar şirketleriyle birlikte olmaktan hoşlanmıyoruz. Çünkü çok daha fazlasını yapabiliriz! Herman Turnucuoğlu şöyle açıklıyor:’’Arama motoru itibar yönetimi bir kısmı PR, bir kısmı yasal, bir kısmı sosyal medya/içerik pazarlaması ve bir kısmı SEO olmak üzere çok amaçlıdır. Pek çok ORM firması bu altyapılardan birinden gelir. SRM hizmetleri karma bir yapıdan oluşmuştur. MMA, Boxing gibi. ‘’
INSTAGRAM
add Takip Et