Anasayfa

Online İtibar Yönetimi

Online İtibar Yönetimi

Yüksek profilli bireyler ve şirketler için sosyal profiliniz en değerli varlığınızdır. Bir CEO iseniz, arama sonuçlarınız potansiyel müşterilerin kararlarını etkileyecektir. Bir politikacıysanız, sosyal profiliniz, kurucuların görüşlerini şekillendirmede çok önemlidir. Webtures, inşa etmek için çok uğraştığınız bu online itibarı geri getirmenize ve korumanıza yardım edecek.

Olumsuz bir inceleme, olumsuz bir yargı, bir krizle karşı karşıya kalmanız durumunda veya yalnızca beklenmedik şeyleri engellemek istiyorsanız, profesyonel bir online itibar düzenleme ekibinden yardım istemek sizin için en etkili seçenektir. Sosyal izleniminizi ve arama sonuçlarınızı kontrol edin. Profilinizi, özel hedeflerinize göre şekillendiriyoruz.

İtibar yönetiminin neden bu kadar değerli olduğu, onu iyileştirmek için neler yapabileceğiniz ve kaynaklara göz atarak şimdi ve gelecekte saygınlığınızı korumak için atabileceğiniz adımlar hakkında daha fazla bilgi edinin.

ONLINE İTİBARINIZ NEDEN ÖNEMLİDİR?

İtibarınız, olumsuz bir arama sonucunun sizin veya markanızın dışarıdan görünümünü önemli ölçüde değiştirdiği için günümüz dijital dünyasında her zamankinden daha fazla önemlidir.

  • İŞ ANLAŞMALARI
  • İŞ ORTAKLIĞI GELİŞTİRMEK
  • KAMU GÖREVİ İÇİN ÇALIŞMAK
  • İŞLETMENİZİN YORUMLARINA BAKAN MÜŞTERİLER
  • YENİ MÜŞTERİLER ÇEKME
  • KARŞILAŞTIRMALI ALIŞVERİŞ
  • ÜNİVERSİTEYE BAŞVURMAK
  • İŞ KURMAK
  • İŞ ARAMA
  • RÜTBE/ZAM İSTEĞİNDE BULUNMA
  • İŞ ARKADAŞLARIYLA BAĞLANTI KURMA
  • RÖPORTAJ

NE ZAMAN ÖNEMLİ OLUR?

Online saygınlığınızın önemli olduğu belirli zamanlar vardır ve bu itibarın korunması için belirli bir çaba gerekmektedir. İyi bir itibara her zaman ihtiyaç duyulabilir. İyi bir itibarın çok önemli olduğu bazı anlar:

İtibar Ne Zaman Önemlidir
İtibar Balon Başlık

ONLINE İTİBAR SORUNLARI, İŞ ARAYANLARA ZARAR VEREBİLİR.

ABD'li şirketlerin %92'si adayları online olarak seçip işe alıyor. Başvuranların %34'ü online itibar problemlerinden dolayı işi alamıyor. Facebook, kolejlerin %82'si için tercih edilen bir işe alma aracıdır ve kolejler, potansiyel öğrencileri online olarak araştırmaktadır. İnternette yer alan bilgilerin çoğu o insanların hayatlarından kesitlerdir ancak bazıları beklenmedik bilgiler verebilir. Ağ kurma veya yeni müşteriler çekme gibi amaçlarda ise bu araç daha sürekli bir temel üzerine kurulmuştur. Bu nedenle, nasıl bir hayata sahip olursanız olun, online itibarınızın olumlu olmasını sağlamanız önemlidir.

ONLINE KAYDINIZ KALICIDIR (YANİ SONSUZA KADAR)

Olumlu bir online itibara acil bir ihtiyaç duymuyorsanız önemli değil. Bir gün mutlaka ihtiyaç duyacaksınız. Bu yüzden, yer verdiğiniz bilgilere ve başkalarının bulması için bıraktıklarınıza dikkat etmeniz önemli. İnternet hızlı bir şekilde ilerledikçe yer alan bilgileri unutmak tam aksine inanılmaz derecede yavaş. 10 yıldan öncesine ait haberler veya haksız bir fotoğraf, arama motoruna göre önemliyse Google sonuçlarınızın ilk sayfasında görünebilir.

İnternette neredeyse tamamen kalıcı içerik oluşturan araçlar da vardır. Önbelleğe alma ve Wayback Makinesi ile şimdiye kadar online olarak gönderilen içerikler kaydedilir ve biri ararsa hızlı bir şekilde bilgiye sahip olabilir.

Sosyal medya içeriğiniz aranabilir olabilir; bu da bu özelliklerin zararlarından ziyade yararlarına odaklanırsanız olumlu bir şekilde kullanabileceğiniz anlamına gelir. Önleme, yanıt verme ve olumlu online itibar oluşturma ile yolunuza çıkan engelleri ortadan kaldırabilirsiniz.

ONLINE İTİBAR YÖNETİMİ HAKKINDA BİLMEDİĞİNİZ 5 ŞEY

İtibar yönetimi ilk on Google sonucunu yönetmekten daha fazladır. Bir markanın veya kişinin online görüntüsünün zedelenmesi için sayısız yol vardır.