Anasayfa SEM Adwords Başarılarımız BKM Kitap

BKM Kitap

Webtures SEM ekibi olarak Türkiye’nin en büyük kitap satış sitelerinden biri olan BKM Kitap’ın, marka dışı reklam harcamalarından elde ettiği geliri 1 ayda %775 artırdık!

Nasıl Başardık?

BKM Kitap’ın AdWords reklamlarını devraldıktan sonra öncelikle en çok verimin geleceğini düşündüğümüz Alışveriş (Shopping) reklamları üzerinde optimizasyonlar yapmaya başladık.

Özel tekliflendirmeler ve gruplandırmalar ile bütçemizin, en çok dönüşüm getiren ve dönüşüm maliyeti düşük olan gruplara dağılmasını sağladık. Ayrıca Analytics tarafında yaptığımız analizler sonucu elde ettiğimiz verilerle en çok dönüşüm sağlayan kitleleri belirleyip bunları Adwords tarafında kampanyalarımıza ekledik ve özel tekliflendirme yaptık. Günlük ve haftalık olarak da verimi yükselişe geçen ya da düşüşe geçen kategori ya da ürünleri tespit ederek bunlara özel teklif aksiyonları aldık. Bu çalışmalar ve buna benzer diğer detay optimizasyonlar sonucunda, alışveriş kampanyalarında işlem maliyetini %691 azaltırken işlem sayısını %693 artırdık.

Oluşturduğumuz spesifik remarketing listelerimizi dinamik remarketing kampanyalarımızda da kullanıp yine kendi aralarında özel tekliflendirerek, sitemizi ziyaret etmiş kişileri satın almaya yönlendirdik. Böylece mevcut dönüşüm oranını 9 katına çıkarmayı başardık.

Search reklamları tarafında kampanya ve reklam grubu ağacını kalite puanını maksimuma çıkaracak seviyeye getirmeye çalıştık ve tıklama başı maliyetlerimizi düşürdük. Reklam metini, anahtar kelime seçimi, anahtar kelime eşleşme türleri, tekliflendirme, reklam uzantıları, cihaz ve zaman bazlı özel teklifler vb düzenlemeler ile de search tarafında dönüşüm maliyetlerimizi düşürüp dönüşüm sayımızı artırdık. Sonuç olarak jenerik ve rekabetli anahtar kelimelerde %13’lük yüksek bir dönüşüm oranı elde ettik. Toplamda ise Adwords reklamlarında aynı bütçe ile %775 gelir, %527 işlem artışı yakaladık.

Yükselmeye hazır mısınız?